RUBRIK..?

tjooooo bloggen.. jag har faktiskt börjat sakna att blogga så jag tror att jag börjar igen... men gud ida jävla cp SL!!! bussarna går ju fan alldrig.. det här kommer bli ett långt innlägg så var bered..! okeej det började med att jag tog 807 till norra sköndal sen när jag var på norra sköndal så kom alldrig 172 eller 173 så jag hoppade på 807 igen lite senare så tog jag den till gullmars men sen på gullmars var ju såklart allt avstäng så då tänkte jag ååå där kommer ersättningen för gröna linjen så då smockande jag på mej på den men då var det så att det var fel holl så jag fick gå av igen o ta 807 tillbacks till norra sköndal o sen var jag ju där på norra sköndal igen fast det var ju där alldrig dom där cp bussarna 172,173 kom men sen tillslut kom 173 men går bara till hökarängen fast jag skulle till gubbängen så då fick jag gå från hökarängen till gubbängen..! GISSA OM JAG FICK DAMP PÅ SL???!! jag kom en hel lektion sent!! CP!! non som holler med mej om sl???

men jag måste dra nu ska ha prov måste plugga!! <3

hahahahahahahah!! xD <3
<3

Kommentarer
Postat av: moa

oj jobbigt.. <3

2010-02-22 @ 18:50:36
URL: http://perezmoa.blogg.se/
Postat av: jojjo <3

mm :/ <3

2010-02-22 @ 19:04:45
URL: http://jojjpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0