ONSDAG, TORSDAG /grönan med vendela !!<333

tjoo!! igår var jag på grönan med vendela det var skita kul vi åkte fritt fall 11 gånger och insane (den nya berg och dalbanan på grönan) 10 gånger :D sen åkte vi ju andra saker med men dom hade jag inte räknat :P men det iallafall skita kul vi kom dit halv 2 och åkte därifrån typ lite över 10 :D sen tänkte vi sova över men det gick inte så vendela ska komma idag:S fast det ska inte bli så bra väder :( aja nu sitter jag vid datan ska ringa vendela hej då

//jojjpan <33

några blider <333
FRITTFALL!!!!
VENDELA <33
vendela vid insane<33
insane :S
GRÖNAN <333 SAKNAD MED DIG !!
JAG <33
INSANE <33

LITTE BLIDER PÅ LONDON MED :p
på väg till london i flyget :P
haha en vaxdocka på obama :P
london eye/parise julet :O
bigben :P
en ekkore ,tama ekkorar i london :O
en affär
lacoste <33 va inne på fler affärer men orkar inte lägga in fler :P

//jojjpan <33

Kommentarer
Postat av: Natalija :)

insane e inte läskig men frittfall, hur vågar du ? :O <3

2009-11-25 @ 19:05:50
URL: http://naatiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0