Badat!/lilli,vendela och jenny!!/ MONDAG<333

Tjaoo! Idag har jag varit i drevan och badat med Vendela,Jenny och Lilli <33 Först på morgonen gick jag till skolan som vanligt (buuuu) ! Fast vi hadde sport dag det var skit jobiigt för det var 30 grader ute :O Jag höl typ på att svimma :P aja men sen efter skolan gick jag till Lilli och då gick vi och bada sen så var Jenny och Vendela där och då börga vi fyra att kaxa mot några killar dom var typ tonnåringar :P ass kul! Dom tog våran boll och kast ut den i vatnet tre gånger ! :O Sen vid typ kvar över fem så gick vi från drevan! aja det har inte hänt så mycket mer idag :P
Många kramar //jojjpan <33

Lilli <33                 Vendela<33          Jenny<33             Jag<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0